SERIAL TIPS

16:58:00



•Stranger things (2016)

Stranger things je hororovo-mysteriózny seriál ktorý ma zaujal hneď po prvej časti. Celý seriál sa odohráva v atmosfére 80.rokov. Má úžasný retro soundtrack ktorý tomu celému pridáva ten pravý efekt. Tento seriál odporúčam každému. Neviem sa dočkať pokračovania ktoré bude už 9.10.2017.


•Scream queens (2015)

Prvú časť tohto sériálu som si pozrela už dávnejšie, ale vôbec ma nezaujal. Dokocna mi pripadal ako totálna kravina. Ale nedávno som tomuto seriálu dala 2. šancu. Ešte si stále myslím že je to kravina, ale dobrá kravina.
Je to komediálny horor, ktorého humor pochopí málokto. Najviac ma v tomto seriály zaujal štýl obliekania, ktorý som si zamilovala. Verte mi, ak sa vám tento seriál podarí pozrieť po 3. čast, potom si ho zamilujete. Ešte jedna rada, neobľubujte si žiadnu postavu je dosť možne že skôr či neskôr zomrie.




•The heirs (2013)

Nie je to tak celkom seriál, je to k-drama. Videla som obrovské množstvo k-drám ale táto je moja obľúbená.  Je to taká romantická klasika: bohatý chlapec korý sa zaľubi do chudobného dievčaťa, ale aj tak je to zaujímavé. Odporúčam pozrieť každému kto má rád romantické seriály.


•Misfits (2009)

Ďalší mysteriózno-komedický seriál, pri ktorom som sa vážne nasmiala. Niektoré hlášky ktoré tu zazneli si budem pamätať ešte veľmi dlho. Lenže seriál mi prišiel zaujímavý iba po 3. sériu. Keď už zmizla väčšina povôdných postáv, prestalo ma to baviť.



•Scream (2015)

Je to tiež hororvý seriál na štýl filmu Vrescot. Je veľmi zaujímavý a postavy tam umierajú ako na bežiacom páse. Takže aj tu platí pravidlo: neobľubuj si žiadnu postavu, aj tak umrie.



 Ak máte tip na dobrý seriál, napíšte ho do komentáru. Rada si ho pozriem ^^

You Might Also Like

2 comments

  1. Priznám sa, že Stranger Things som skukla za dva dni :D A už sa neviem dočkať druhej série :)
    Scream Queens a Misfits sú tak uletené seriály, ale zároveň sú super :)
    Odporúčam takisto seriál American Gods. Nie len príbeh, ale aj to ako je to natočené je skvelé :)

    www.simonazacko.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Follow

INSTAGRAM