WHY I WANT TO VISIT SOUTH KOREA

12:27:00


V tomto článku sa bude veľmi často skloňovať slovo Kórea, prečítate si tu prečo je mojim najväčším snom navštíviť Kóreu. A dozviete sa o nej veľa nových informácií.

 

FOOD

Chcela by som niekedy zažiť typickú kórejskú večeru so všetkým čo ktomu patrí. A hlavne ochutnať ich tradičné jedlo kimchi. Je tu zvykom mať jedlo rozložené do množstva menších misiek, v jednej znich musí byť ryža.


MAKE-UP & SKINCARE

Kórejčanky sú známe s ich bezchybnou pleťou a mladistvým vzhľadom. V Kórei je starostlivosť o pleť veľmi dôležitou rutinou  pre každú ženu. Za kozmetiku dokážu zaplatiť veľké peniaze. Ich kozmetické značky sú veľmi kvalitné a účinné.


K-POP

K-pop je veľmi dôležitou súčasťou kórejskej kultúry. Väčšina ľudí pozná Kóreu len vďaka k-popu. Za tie 4 roky čo tento štýl hudby počúvam, ma ovplyvnil v mnohých veciach (napr. to ako sa obliekam...)

 

FASHION

 Jednou z hlavných príčin prečo som si obľúbila Kóreu je ich móda. Ich móda ma veľmi inšpiruje, je jednoduchá ale zároveň zaujímavá.

 

NATURE

 Južná Kórea má krásnu prírodu, hlavne v období keď kvitnú čerešňové kvety. Nachádza sa tu veľa miest ktoré sa oplatí vidieť

 

 COFFEE SHOPS

V Kórei nájdete veľa tématických kaviarni. Dokonca nájdete aj kaviarne kde sa medzi vami budú prechádzať mačky, ovce alebo rôzne iné zvieratá.

You Might Also Like

1 comments

  1. Musí to být opravdu krásné místo. Jejich kosmetika i móda se mi moc líbí. Tak držím palce, aby ses tam jednou podívala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Follow

INSTAGRAM