Black & white -haul

17:19:00



Ahoj, dneska tu máme po dlhšej dobe haul. Aj vy teraz nakupujete prevažne čierno biele oblečenie? alebo to mám iba ja zase takú chvílku? 


SHIRT
Milujem košele a takisto milujem aj čiernu a bielu farbu. A keď som v obchode zbadala čierno bielu košelu, nemohla som ju tam nechať. Je zo skvelého materiálu, a kombinácia čierno-bielej mi pridé dosť luxusná.

F&F
16€


CONVERSE GYMSACK
Mám už zopár takýchto vakov, ktoré sú naozaj krásne ale kvalitovo nič moc. Tak som sa rozhodla trochu zainvestovať do kvalitnejšieho vaku. A ten Converse je naozaj skvelý a hlavne kvalitný.
BELDA SPORT
15€



RUNNING SHOES
Už dlhšie chodím na bežecké súťaže a vždy som bežala v obyčajných teniskách na volné nosenie. Tieto bežecké topánky sú strašne pohodlné, a skvele sa v nich behá.

CCC
21€



ADIDAS TSHIRT
Mám pocit že toto je to najdrahšie tričko ktoré som si kedy kúpila, a tiež mám pocit že všetko čo som si zarobila cez leto na brigádach som minula na oblečenie. Ale toto tričko som tam nedokázala nechať,zase tá dokonalá čierno biela kombinácia.

BELDA SPORT
26€


Ospravedlňujem sa za nižšiu kvalitu fotiek ale slnko nevyšlo už asi 5 dní.
Aj tak, dúfam že sa vám článok aspoň trochu páčil.
Majte sa :)

You Might Also Like

4 comments

  1. Nejvíc se mi líbí ta kostkovaná košile, ta je vážně boží :))

    Chapter #10 of 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta košile a tričko Adidas jsou super úlovky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě se taky hrozně líbí kombinace černé a bílé barvy, i když černou v obchodě moc nevyhledávám, ale líbí se mi tenisky a košile. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi pekné veci :) ale musím sa priznať, že aj ja som akosi podľahla čieno-bielej :D
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť

Follow

INSTAGRAM