Serial tips #1

11:32:00




Ahoj,

po dlhej dobe sa vám hlásim s noým článkom. V tomto článku vám predstavím zopár seriálov ktoré som si hrozne obľúbila, keďže som seriálový maniak , bude viac častí. V tejto časti bude viac sci-fi seriálov ktoré možno nepoznáte.


1. Pretty little liars ( Roztomilé mrchy)
Tento seríal je moja srdcovka, na ktorú nedám dopustiť. V skratke, tento seriál sa zaoberá životom štyroch dievčat ,ich partia sa rozpadne po tom, čo piata z nich, záhadne zmizne. Jeden rok po tomto incidente dievčatám začnú chodiť výhražné správy od niekoho, kto sa podpisuje "A" a vyhráža sa im, že všetky ich tajomstvá prezradí, vrátane jedného veľkého, ktoré pozná len Alison. Má to ale jeden háčik – polícia práve našla jej mŕtve telo.
Seriál ma zatial 6 sérií, začiatkom roku 2016 začne 7. séria ktorá bude aj posledná hádajte čo som robila keď som to zistila.


2.The100

Hneď po PLL najsleduje seríal ktorý mi strašne prirástol k srdcu. Seriál sa odohráva 97 rokov potom čo zem zničila nukleárna vojna. Jedinými preživšími boli obyvatelia niekoľkých vesmírnych staníc obiehajúcich okolo Zmeme. Tieto vesmírne stanice navzájom spolupracovali a vytvorili obrovskú vesmírnu stanicu- Archu. Zdroje na Arche boli obmedzené a preto sa všetky priestupky trestali smrťou, výnimkou boli osoby pod 18 rokov. 100 mladých obyvatelov Archy- väzňov, ktorí bolu zatknutý za rôzne priestupky, sa v dôsledku poruchi stanice ocitá na rozhraní medzi životom a smrťou, keď sú z Archy vypustení na rádiáciou nasiaknutý povrch Zeme. 
Tento seríal má zatiaľ len 2. série počas ktorých sa toho veľa udeje. 3. séria začne začiatkom roku 2016. Ak ste seriál ešte nevideli, určite si ho pozrite. Radím vám nikoho si na začiatku moc neobľubovať, je dosť možné že v priebehu deja umrie,a potom zažijete menšiu traumu ako ja.


3.2 broke girls (2 baby na mizine)
Je to sitkom na ktorom sa dá naozaj nasmiať. Príbeh sa odohráva v New Yorku a zameriava sa na dve servírky. Na Max ktorá pochádza z chudobnej rodiny a na Caroline, ktorá sa síce narodila do bohatstva, ale opustilo ju šťastie a tak sa musí živiť aj ako servírka v Brooklynskej reštaurácii. Tieto dve sa rýchlo skamarátia a vysnia si spoločnú kaviarničku. Jediné, čo im v ceste za ich snom bráni, je počiatočný kapitál 250 000 dolárov.



4. Terra Nova
Ďalší seríal ktorý je tak trochu sci-fi, vlaste ja mám rada iba sci-fi seriáli. Dej sa odohráva v krásnom prostredí, niekedy sa mi ani nechce veriť že to všetko dokáže obyčajné zelené plátno a ešte iná technika.
 Seriál začína v roku 2149, keď Zemi hrozí vyhynutie. V snahe zachrániť ľudskú rasu vedci vyvinuli portál umožňujúci cestovanie 85 miliónov rokov späť v čase, do doby prehistorickej Zeme. Rodina Shannových sa pripojí k desiatej púti osadníkov na Terra Nova. Avšak, nie sú si vedomí toho, že kolónia je v uprostred skupiny mäsožravých dinosaurov. Po čase zisťuju, že hrozba nečíha len za múrmi kolónie, niektorí z osadníkov totiž nezdieľajú rovnaký názor na záchranu ľudstva. Hrozí, že nová Zem zanikne ešte skôr, ako bude obnovená.

5. Ravenswood
Tento trochu hororový seriál bol spin-off k seríalu PLL. Ktorý sa však prestal po 10 častiach natáčať, kvôli nízkej sledovanosti. Ak ste fanúšikom PLL tak si seríal určite pozrite, dosť sa tam toho vysvetlí. Ale inak je ten seriál nič moc. Niečo oňom: mestečko Ravenswood, ktoré sea nachádza neďaleko mesta Rosewood, je prekliate smrtiacou kliatbou pre celé generácie. Jedného dňa, 5 cudzincou (jeden znich je aj Caleb z PLL) táto kliatba zasiahne. Musia pátrať po temnej historii mestečka, skôr než bude neskoro pre každého znich. 

 Dúfam že sa vám článok aspoň trochu páčil, a bola by som rada keby napíšete komentár s vašimi obľúbenými seriálmi.
Majte sa :)

You Might Also Like

4 comments

  1. Na PLL se chystám dívat při chladných večerech, kdy v televizi nic nebude :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. PLL je úplne najoblúbenejší seriál. Po konci tejto série som myslela, že sa rozplačem! SOm si myslela, že keď budeme vedieť kto je A, že sa môj život zmení a nič :D :D Najviac ma ale rozosmial tento obrázok: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152928740091394&set=p.10152928740091394&type=3&theater ten ma dorazil :D :D ešte teraz keď sa na to pozriem tak sa šúlam od smiechu! :D
    The100 som čítala iba knihu a k seriálu sa stále nemôžem dokopať :) Aj si to chcem aj nechcem pozrieť... ja nevieem :D
    2 broke girls si pozriem miestami, keď to zbadám na markíze alebo na prima love...
    Terranova je super.. o sme pozerali všetci pekne spolu , celá rodina :D a Ravenswood ma naopak od PLL vôbec nebavil, nepripadalo mi to ani tak strašidelné ako do veci.
    Ja som tiež maniak na seriály, ale skôr na AHS alebo Scream, po prípade Scream Queens... ale aj tak naj je PLL :3

    Tiež by sme na našom blogu chceli spraviť súťaž za 5O prav. čitateľov. Chýba nám už len pár ľudí a bola by škoda nevyužiť situáciu a nedať do súťaže pár skvelých YA titulov :) Tak ak ťa náš blog zaujme, pridaj sa :) budeme radi :)
    booklovers-world.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jediný seriál z těch všech na který se dívám jsou 2 broke girls. Naprosto jej miluji ale přemýšlím také nad tím, že se začnu dívat i na PLL :)

    http://small-literaryworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš úplně stejný vkus jako jedna moje kamarádka! Já mám teda osobně radši HIMYM a Game of thrones. :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Follow

INSTAGRAM