School wishlist

14:56:00

Ahoj,
dneska som si pre vás pripravila wishlist a tak trochu aj school essentials. Budú tu aj veci ktoré si chcem do začiatku školského roka zaobstarať a aj veci ktoré do školy potrebujem. Niečo také ako perá, peračník a zošity do wishlistu dávať nebudem. Príde mi to ako samozrejmosť.


1. Backpack
Už minulí rok som si povedala že už nikdy nebudem chcieť bledý školský batoh, ale tento je dokonalý. Má krásnú džínsovú potlač. Kúpiť sa dá v H&M-ku.
2. Neutral nail polish
V mojej škole je zakázané mať nechty výraznej farby. Keďže nemám najkrajšie nechty, tak je dobré si ich nalakovať aspoň s takouto neutrálnou farbou.
3.Watch
V škole sa nemôžem mobilu ani dotknúť nie ešte si pozrieť čas, tak sú hodinky nevyhnutnosťou. A tieto od Marc Jacobs sú krásne.
4. Vans old skool
Každý rok  si kupujem nové Vansky a potom ich nosím skoro celý školský rok. Nedávno som objavila tieto čierno-biele Vans old skool a okamžite som sa do nich zamilovala. 
5.Nike gymsack
Tento Nike vak som videla už v rôznych farbách v každom športovom obchode, Ale tento čierno-biely neviem nikde nájsť. Ale do školy na úbor by bol skvelí.
6.Thermal mug
Ja bežne kávu nepijem ale v škole by som bez nej nevydržala. Termoska je pre mňa v škole nevyhnutelnosťou, či už na čaj alebo kávu.
7.Beanie
Nie vždy sú  moje vlasy ochotné somnou spolupracovať, vtedy je dobré zakryť ich s obyčajnou beanie čiapkou, aspoň počas cesty do školy.
8.Headphones
Do školy by som bez slúchadiel nikdy nešla. Už dlhšie si chcem kúpiť neaké kvalitnejšie a tieto zlaté od Happy plugs sú dokonalé.
9.Notebook
Je dobré vždy mať neaký zápisnik kam si môžem zapísať všetky dôležité písomky a projekty.
10.Sweatshirt
Milujem veci s károvanou potlačou a keď som na Shein.com objavila túto mikinu, tak podobne ako pri Vanskách ,bola to láska na prvý pohľad.

Ak by vás zaujímalo kde sa dá niečo z môjho wishlistu kúpiť,
ozvyte sa do komentáru, pošlem vám link.
Majte sa :)

You Might Also Like

7 comments

  1. Takéto Vansky som si plánovala kúpiť, ale nakoniec som siahla po tých klasických :D Tiež si chcem zaobstarať nejaký ten vak, ale chcem ho používať na normálne nosenie namiesto kabelky :)

    That Lost Diary blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujímavý wishlist :) Tie Vansy sú super.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaujímavý wishlist :) Tie Vansy sú super.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ted porad nekde narazim na ty happy plugs, asi na nic neco bude :) a oni vam zakazuji do skoly si lakovat nehty?! to je sila docela :( jinak super vecicky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty Vansky a hodinky vypadají parádně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super cool věci <3
    Potřebuju ten batůžek! <3
    Srdečně zvu tebe i všechny tvé čtenářky ke mně na blog. Mimo jiné taky na giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama ve dramatickém, podzimním odstínu :)
    I am clarella ...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc pěkné věci.
    Vanky vypadají úžasně:)
    http://clarathing.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Follow

INSTAGRAM