Tipy ako sa zbaviť akné

15:46:00



Ahoj, v dnešnom článku vám poradím zopár domácich produktov, ktoré vám pomôžu pri boji s akné. Mám prečítaných mnoho článkov otom ako sa zbaviť akné, veľa znich som aj vyskúšala. Vybrala som iba tie ktoré mi pomohli. Pri boji s akné mi nikdy nejak veľmi nepomohli výrobky z drogérii, ale produkty ktoré má doma každý z vás, a ak nie dajú sa kúpiť vo všetkých supermarketoch.


S akné trpí veľa ľudí v mojom veku, no každý má to akné iného typu, takže nezaručujem že aj vám tieto rady pomôžu.
Tieto domáce typy nečistia pleť, takže je lepšie ich použiť až po čistení pleti. Ja ich používam vždy keď mám vela času, alebo keď nemám cez víkend čo robiť, a mám čas si na celý deň natrieť tvár s jogurtom.

1.Med

Vyživuje, hojí a regeneruje a určitým spôsobim pôsobí aj ako jemný peeling. A takisto bojuje aj proti jazvyčkám po akné. 
Stačí si ho naniesť na pleť a nechať pôsobiť minimálne 15-20 minút. Med si zmývam z tváre postupne teplou vodou. Pleť mám poňom vždý jemnejšiu.


3. Zelené čaje

Nesladené zelené čaje sú naozaj skvelé, keďže prečisťujú celý organizmus. Ja osobne zelené čaje milujem, pijem ich každé ráno a aj večer.
Na obrázku je zopár mojich obľubených zelených čajov.


4.Repíkovy čaj

Pri čajoch ešte zostaneme. Repíkový čaj je známi tým že má protizápalové učinky, čo znamená že je na akné ako stvorený.
Ak vám repíkovy čaj nechutí, ďalším dobrým tipom je si tvár repíkovým čajom natierať. Takýto čajový obklad je naozaj účinný.

2.Biely jogurt

Obyčajný biely jogurt ktorý sa dá kúpiť v každých potravinách, je skvelý na vlasy aj na pleť. Jogurt je skvelý na mastnú ale aj suchú pleť. 
Nanesiem ho na pleť a nechám pôsobiť pár minút, ptom ho zmyjem teplou vodou.

5.Ľadový obklad

Ľadový obklad je premňa prvá pomoc pri aktívnej vyrážke, stačí ho priložiť na postihnuté miesto. Obklad tiež vzťahujé porý,schladzuje a upokojuje, takže je dobré ho použiť po vyčistení pleti.

6. Detský púder

Táto vec ktorá sa používa na zadočky miminiek, vám pri boji s akné veľmi pomôže.Vždy pred spaním si nasypem detský púder na štetec, a nanesiem na pleť. Cez noc vám to pleť vysuší, hneď ráno zbadáte drobné pokroky.

7. Strava

Posledným a veľmi dôležitým tipom je zmena stravy. Spôsob stravovania silno pôsobí aj na zdravie vašej pleti. Práve preto sa vyhýbajte mastným a presladeným veciam. A jedzte veľa orechov, ktoré majú na pleť veľmi dobrý vplyv, rovnako aj jablká. A samozrejme pite vela čistej vody.


Do komentáru mi dajte vedieť, či ste už niektorý z týchto tipov vyskúšali, a či vám pomohol.
Dúfam že som vám aspoň trochu poradila.
Majte sa :)

You Might Also Like

4 comments

  1. Tohle jsou skvělé tipy. Já naštěstí na akné netrpím. Taky mám ráda zelené čaje a mezi mé nejoblíbenější patří čaje od Liptonu, ale ráda bych vyzkoušela i nějaký sypaný. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článek :) já mám s akné docela problék ačkoliv je pravda , že se to posledí dobou zlepšuje a myslím, že je to i díky tommu , že hooodně piji zelený čaj. Je to můj nejoblíbenější :3 také je to samozřjmě asi i díky stravě , která s mojí pletí dělá divy.
    www.zivotbrunety.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S pitím zeleného čaju som začala pred pár rokmi a zmenilo mi to pleť k lepšiemu, kávu už nepijem vôbec a občas si doprajem aj repíkový čaj, je veľmi dobrý aj na rôzne žalúdočné problémy. Strava je tiež veľmi dôležitá, pretože na akné má obrovský vplyv, snažím sa nejesť mastné jedlá, vyhýbať sa vyprážanému a aj sladkým jedlám, jediné, čo ja nejako nedokážem je jesť zeleninu, snažím sa, ale nejako sa mi to nedarí. Na akné je ešte dobrý Sudocrem, hlavne dokáže zabrániť vzniku nových fľakov a jazvičiek po akné, na tie nové vyrážky u mňa až tak veľmi nefunguje.

    OdpovedaťOdstrániť

Follow

INSTAGRAM