K-pop playlist

21:09:00


Ahoj, dnešný článok bude playlist pesničiek tak trochu neznámeho hudobného štýlu. K-pop (korean pop) je hudobný žáner ktorý mi neskutočne prirástol k srdcu. A keďže vám chcem úkazať tento žáner, tak som vybrala 10 podľa mňa najlepších pesničiek.



1. Monsta X- Hero
Túto peničku úplne zbožňujem a videoklip tiež, ten už poznám naspamäť.


2. BTS- Dope

3.Big Bang- Bang bang bang

4. Infinite- Bad


5. 24k- Super fly


6.Uniq- EOEO




8. Monsta X- Trespass


9.Big bang- Fantastic baby

10. Monsta X- Rush

Do komentáru môžete napísať či k-pop poznáte, alebo ktorá pesnička sa vám páčila najviac.
Majte sa.

You Might Also Like

3 comments

  1. Asi jsem o tomto stylu nikdy neslyšela :D Každopádně to nejsou vůbec špatné písničky, všechny se mi něčím líbily :)
    Je super, že si o k-pop napsala, možná, že i díky tobě to také začnu poslouchát :D
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada že sa ti pesničky páčili :)
      Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. Teraz si nalákala aj mňa.... stále ich počúvam dookola ... skvelé pesničky :3

    Tiež ťa pozývam, aby si sa zapojila do súťaže na našom blogu o jednu z najlepších kníh tohto roka DÁM TI AJ SLNKO!
    http://booklovers-world.blogspot.sk/2015/11/sutaz-takto-sa-vsetko-zacina.html

    OdpovedaťOdstrániť

Follow

INSTAGRAM