Beauty simplicity

11:20:00


Ahoj, v predošlom článku som vám písala o stránke shirtinator.sk, kde som si vytvorila tričko podla seba. Tento článok bude pokračovanie k tomu predošlému. Porozprávam vám o kvalite trička a potlače.


Tričko mi prišlo kuriérom, prišlo 2 dni potom čo som si tričko objednala (objednala som ho v Nedeľu a v Utorok som ho už mala). Dodanie bolo extrémne rýchle. Takže ak tu objednávate vianočný darček nemusíte sa obávať že vám do Vianoc nepríde.

Teraz o kvalite trička. Tričko už na prvý pohľad vyzerá kvalitne a potlač tak isto. Materiál je veľmi príjemný a tričko pohodlné. Po vypratí tričko nezbledlo, nestratilo svôj tvar a potlač sa nevymyla.


Už od dávna sa riadim heslom: v jednoduchosti je krása, a tento raz to bolo tak isto.  Na čierne tičko som si vybrala bielu potlač ako inak. s nápisom: she always wear black, but she has the most colorful mind. Čo v preklade znamená: Vždý nosí čiernu, ale jej mysel je najfarebnejšia asi tak nejak.
Tričko sa vďaka jej jednoduchosti dá veľmi ľahko kombinovať.

Shirtinatoru ďakujem za trčiko.




Majte sa :)

You Might Also Like

7 comments

  1. I já mám od nich tričko a taky jsem moc spokojená. Tvé tričko vypadá taky skvěle. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky mám od nich tričko a zrovna ho mám teď na sobě :D To tvoje se mi moc líbí :)

    Aussie Take The Heat

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som objednávala vankuš pre priateľa a som veľmi spokojná :)

    Nicolette Lear

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To tričko je krásné, strašně se mi líbí ten text co je na něm :) Mimochodem, pěkný blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc hezké tričko! :) Pořád čekám až budu mít něco co bych si chtěla dát na tričko a konečně budu moc shirtonat taky využít, ale zatím k tomu prostě není příležitost :/

    OdpovedaťOdstrániť

Follow

INSTAGRAM