ČO MáM NA JESENI NAJRADšEJ

5:30:00

Warm sweaters

Pohodlné, teplé, mäkkučké a najlepšie keď sú oversize. Cez jeseň je kupovanie štrikovaných svetríkom premňa niečo ako zvyk. Aj teraz ich už mám v šatníku niekoľko, všetky prevládaju v jesenných farbách.



Nice smelling candles

Zbožňujem sviečky cez každé ročné obdobie,ale jesenné vône sú najlepšie. V poslednej dobe som si obľúbila hlavne sviečku s vôňou tekvice, kto by povedal že tekvica dokáže voňať tak dobre. Presnejšie to je vôňa Sweet cinnamon pumpkin od Scented candle.



Movie nights

Som obrovská milovníčka seriálov a filmov a hlavne keď je vonku typické jesenné pčasie.
Najradšej pozerám filmy s halloweenskou tématikou, jeden z mojich obľúbených je Halloweenska noc a rozprávka V tom dome straší.



Fall nature

Jednou z mojich obľúbených činností cez jeseň sú dlhé prechádzky počas ktorých môžem obdivovať jesennú prírodu, ktorá je naozaj krásna. Farebné listy opadané na zemi alebo stromy bez listov sú skvelé na fotenie..




Hot chocolate and tea

Jesenné počasie býva väčšinou upršané a chladné. Vtedy je najlepšie zohriať sa horúcou čokoládou alebo čajom. Najradšej mám zelený čaj,ktorý pijem stále.



Halloween

Ako ste si už mohli všimnúť Halloween je môj obľúbený sviatok, je mi celkom ľúto že sa Halloween neoslavuje aj u nás.


Autumn photo effects

Tento efekt na VSCOcam sa skvelé hodí na jesené fotky.



Je ešte oveľa viac vecí ktoré na jeseni milujem ale toto sú tie hlavné. Do komentára môžete napísať ,čo na jeseni obľubujete vy.
Majte sa:)
🍁

You Might Also Like

3 comments

  1. Jesenná príroda je naozaj úžasná! ♥ A rovnako aj Halloween (také to 'môžem vyzerať najhoršie ako sa dá, ale to preto, že je Halloween' poznám veľmi dobre :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Po tvojom článku ma až zahrialo na duši :D. Tiež som obrovská milovníčka jesene a všetko si úplne krásne vystihla ❤. Rozprávka V tom dome straší je úplne top, takže ti ďakujem za pripomenutie, že si ju potrebujem čo najskôr pozrieť :D. Súhlasím úplne so všetkým :3. Skvelý článok :).

    OdpovedaťOdstrániť

Follow

INSTAGRAM