TOP beauty products | 2016

11:30:00

Keďže sa už posledný mesiac v tomto roku blíži ku koncu, tak som sa rozhodla pre tento článok. V tomto článku vám predstavím zopár produktov ktoré používam takmer každý deň a nedokázala by som ich nahradiť žiadnym iným produktom.


SKIN CARE

▶ Clean&Clear blackhead clearing peeling
Celkovo som si značku Clean & clear veľmi obľúbila a hlavne tento peeling. Pleť je po nej jemnejšia a vyzerá sviežejšie. Tento peeling mi veľmi pomohol v boji proti akné.

▶ Mixa anti redness cream
Mixa je jedna z mojich obľúbených značiek čo sa týka starostlivosti o pleť. Tento krém je určený na začervenanú pleť. Už po chvíli sa dá všimnúť že  začervenie mizne.

▶ Garnier 3v1
A tomto produkte som toho počula už veľmi veľa tak som sa ho rozhodla vyskúšať. A som rada že som sa tak rozhodla. Dá sa použiť ako maska na tvár, peeling alebo aj ako čistiaci gél. A tiež zabraňuje tvorbe akné.

BEAUTY

▶ NYC BB cream
Vyskúšala som už množstvo rôznych BB krémov ale žiadny mi nevyhovoval na 100%.  Ten to od NYC mi vyhovoval najviac hlavne s odtieňom.


▶ Dermacol liquid liner
Konečne som objavila linku s ktorou sa ľahko manipuluje a dokážem si nakresliť linku ktorá vyzerá aspoň trochu pekne. Čo sa týka výdrže nie je to nič moc, ale tých pár hodín vydrží.

▶ Maybelline stay matte powder
Tento púder je srdcovka, používam ho už veľmi dlho. Určite ho už poznáte, hovorí sa o ňom takmer všade.

HAIR CARE

▶ Glisskur hair repair spray
Tento sprej je zázrak na moje vlasy ktoré sú veľmi suché a lámavé. Zabraňuje štepeniu sa končekov a dodá vlasom lesk.


▶ Keratin mask
Túto keratínovú masku na vlasy som si kúpila ešte na začiatku roka a vydržala mi až do teraz. Je od značky Kaloss o ktorej je známe že je lacná ale pri tom veľmi kvalitná. Vždy som mala po tejto maske vlasy jemnejšie a vyzerali o mnoho zdravšie.

▶ Syoss  heat protect spray
Vyskúšala som už viac produktov na ochranu vlasov pred teplom od rôznych značiek, ale táto je podľa mňa najlepšia. Jediné čo mi na tomto spreji vadí je vôňa.



RANDOM

▶ Coconut oil 
Kokosový olej je zázrak úplne na všetko či už vlasy alebo pleť. Pleť dokonalo hydratuje a vlasy sú po jeho použití zdravšie.


You Might Also Like

0 comments

Follow

INSTAGRAM