Summer haul

12:35:00


Po dlhej dobe Vás vítam pri novom článku, presnejšie pri letnom haule. Leto sa už pomaly končí, nezdá sa Vám že to ubehlo naozaj veľmi rýchlo? Keď si predstavím že už zachvíľu začne škola...
GREY DRESS | H&M


Tieto šaty sú úplne jednoduché preto sa aj veľmi ľahko kombinujú. Ozvláštňujú ich iba kruhové výrezy na pleciach, ktoré sa mi veľmi páčia. 

SANDALS | CCC


Tieto sandále som zháňala už dlhšie, som rada že som ich objavila a ešte k tomu aj v takejto zľave. Chápem že sa nebudú páčiť každému z Vás, predsa každý máme iný vkus. Ale oni sú tak neuveriteľne pohodlné a ešte k tomu ma stáli iba 4€.

SUNGLASSES | ZARA


Myslím si že som mierne závislá na kupovaní slnečných okuliarov. A je jedno či je leto alebo zima. Tieto som si kúpila v Zare za 4,90€.  Prídu mi že sú elegantné, a také mi v zbierke chýbali.

BLACK SHORTS | TERRANOVA


Obyčajné čierne highwasted šortky som zháňala už od začiatku leta, a objavila som ich až teraz, koncom leta. A tiež za skvelú cenu, stáli ma iba 4€.

SWIMSUIT | H&M


Mala som v pláne si  kúpiť nejaké farebné plavky, ktoré budú na leto ako stvorené. Ale to by som nebola ja, keby si ich nekúpim čierne.

KNEE SOCKS | NEWYORKER


Zistila som že nadkolienky opticky zväčšujú stehná, teda aspoň umňa to tak je. Ale hlavne skvele oživia jednoduchý letný outfit.

You Might Also Like

0 comments

Follow

INSTAGRAM