4 days in England

10:13:00

Pred nedávnom som navštívila Anglicko. Presnejšie Warrington, Manchester a Liverpool. Našťastie ani raz počas tých 4 dní nepršalo, takže som sa s typickým Anglickým počasím nestretla.

DAY 1 

Na Liverpoolskom letisku som pristala okolo 12 v noci, nie je nič lepšie ako nočný let. Potom nasledovala dlhá cesta do Warringtonu, kde býva moja sesternica.
Na druhý deň, čo bol vlastne ten istý deň sme išli na nákupy do Trafford Center, čo je obrovské nákupne centrum v Manchestri. Počas cesty som videla aj štadión Manchestru United, čo je premňa zážitok na celý život. Neskôr sme si pozreli aj Albert Dock, čo je prístav.


DAY 2
Na druhý deň sme boli pozrieť Tatton Park vo Warringtone, kde to je naozaj krásne, hlavne čínska časť záhrady.




DAY 3 
3. deň sme boli pozrieť Powis Castle & Garden. Od teraz je mojim snom bývať na tomto zámku všetci vieme že je to nesplnitelny sen.



DAY 4 
Posledný deň sme zase behali po obchodoch. Okolo 5 som letela domov, letieť počas západu slnka je naozaj skvelé ale letieť v noci je ešte lepšie.


Dúfam že sa vám článok páčil.
Majte sa :)

You Might Also Like

0 comments

Follow

INSTAGRAM