Natural cosmetics

15:57:00


Som veľmi rada že sa v poslednej dobe prírodná kozmetika veľmi rozšírila. Cena prírodnej kozmetiky je síce vyššia ale ponúkne vašej pokožke maximálnu starostlivosť. Zo stránky mannamydla.sk mi prišiel balíček so 4 výrobkami od ich značky. Všetky výrobky sú 100% prírodne, 100% vegán a ručne vyrábané.

Aloe vera & lemongrass soap

Mydlo má veľmi príjemnú a výraznú citrusovú vôňu. Celkom ťažko sa nanáša, ale výsledok stojí zato. Pleť mám po pužití mydla chvíľu napätú ale neskôr jemnú a ošetrenú. Mydlo môjmu typu pleti veľmi vyhovuje, celkom mi pomohli pri boji s akné.
Takéto mydlá dokažu spraviť s vašou pleťou zázraky, stačí poznať typ svojej pleti. Ak ho ešte stále nepoznáte zistiť ho môžete tu.


Coco ylang-ylang  liquid soap

Okrem toho že mydlo ruky skvele hydratuje ešte aj krásne vonia. Vôňa mydla mi pripmína vôňu lalie a citrusov. Túto vôňu cítiť na rukách dosť dlho. Po použití zanecháva ruky jemné a hydratované. Nemôžem nespomenúť, že sa mi veľmi páči dizajn tohoto tekutého mydla.


Bath bomb

 Neviem, čo je lepšie než sa vykúpať vo vani plnej citrusovej vône. Je to určené skôr pre deti, ale nachvíľu újsť z reality napustiť si vaňu,ponoriť sa do citrusovej vône a relaxovať, tak na tom podľa mňa nieje nič zlé.



Natural toothpaste

Táto zubná pasta ktorá obsahuje mätu a šalviu, je 100% prírodná. Chvíľu som si zvykala na to že zubná pasta takmer vôbec nepení, ale to je tým že neobsahuje žiadne chemické zložky. Chviľu po použití zubnej pasty mám pocit ako keby mi strpli všetky zuby, ale neskôr je to už dobré.



Máte skúsenosti s prírodnou kozmetikou?

You Might Also Like

0 comments

Follow

INSTAGRAM