Winter reading

14:15:00



Ahoj, už dho tu je zima aj keď to tak vonku vôbec nevyzerá. Jednou z najlepších činností čo môžete cez zimu robiť, je čítanie kníh pri zapálenej sviečke a horúcej čokoláde.V tomto článku vám dám zopár tipov na knihy ktoré sa mne veľmi páčia. Nechcem vám knihy neako veľmi vyspoilovať, tak vám napíšem iba moje pocity znich.


Piata vlna (Rick Yancey)


Túto knihu som si dlho priala, keď som ju už konečne mala, prečítala som ju za necelý týždeň. Zo začiatku som sa do čítania nútila, kniha ma nebavila a v deji som sa strácala. Ale neskôr (asi pri 50. strane) ma kniha začala nozaj baviť. Tak som si objednala aj druhú časť Nekonečné more, teším sa keď si  ju už budem môcť prečítať.


Papierové mestá (John Green)

Priznám sa že som "Greenovky" vôbec nemala rada, až po kým som si neprečítala Papierové mestá. Najprv som si pozrela film, ktorý ma na toľko zaujal že som si musela prečítať aj knihu. Je to vlastne prvá kniha ktorú som si prečítala a neni Fantasy, Sci-fi...

Štyri (Veronica Roth)

V tejto knihe sú  poviedky k mojej najobľúbenejšej trilogii Divergencia. Túto knihu som si prečítala už dávnejšie a naozaj stála zato. Knihu odporúčam každému koho Divergencia zaujala.

Adaptácia (Miroslava Varáčková)

Dlho som si chcela prečítat nejakú knihu od slovenskej autorky. Na knihu Adaptácia som čítala veľa pozitívnych recenzií. Tak som si ju kúpila a zistila že, kniha nieje vôbec zlá. Páči sa mi príbeh a aj štýl písania. 
Nechápem ľudí čo si myslia že Slovenskí spisovatelia nedokážú napísať dobrú knihu. 

Nech sneží (John Green, Maureen Johnsonová, Lauren Myraclová)

Túto knihu som dostala ako darček. Doteraz som netušila že sú v knihe príbehy od troch autorov. Všetky 3 príbehy sú naozaj krásne a zimné, takže sú na zimné čítanie ideálne.


Prečítali ste si už niektorú z týchto kníh? Kotrú máte najradšej?

You Might Also Like

3 comments

  1. Papírové města jsem četla a líbí se mi zatím nejvíc ze všech knížek od Greena a jinak to Sněží, sněží si taky hodlám koupit:-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Četla jsem Papírová Města a Sněží, Sněží. :)
    Já tedy Greena naopak zbožňuji. :D A film Papírová Města mě trochu zklamal. Podle mě jeho knížky nejsou úplně ideální materiál pro filmy. Ale chápu, že se ten film dost lidem líbil. :) U mě hodně ovlivnilo asi i to, že jsem knihu četla dřív než se film začal natáčet. :D
    Pátou vlnu jsem si chtěla přečíst, teď přemýšlím, že počkám na film. Ale už jsi třetí člověk, od kterého na příběh slyším chválu, tak jí možná dám šanci dřív. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Papierové mestá som čítala a veľmi sa mi páčili :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť

Follow

INSTAGRAM