Eos vs. Baby lips

8:00:00

Ahoj, v dnešnom článku porovnám dva veľmi známe balzamy na pery. Balzamy od značky Maybelline a od značky Eos.


EOS- sú 100% prírodné a z 95% organické. Majú originálne balenie, krásnu vôňu a ešte lepšiu chuť.
Baby Lips- sú to balzamy na pery od značky Maybelline, v ponuke je naozaj veľa príchutí, odtieňov.

CENA-  Cena Eos balzamov sa pohybuje od 4€ až do 13€ (najlacnejšie na elnino.sk
Cena Baby lips je rozhodne nižšia, da sa zohnať aj za 1,50€ (najlacnejšie na kosmetika-zdravi.cz)
BALENIE-  Eos aj Baby lips majú krásne, farebné balenie. Balenie Eos balzamu je podľa mňa lepšie, vďaka tvaru "vajíčka" sa lepšie roznáša. 
Balenie Baby lips je jednoduché v tyčinke. Balzam sa neroznáša na perách rovnomerne.
ODTIEŇ- Balzamy Eos pery nefarbia. Niektoré Baby lips pery nefarbia, niektoré farbia jemne a niektoré zase celkom výrazne.
VÝDRŽ- Eos vydržia na perách niečo okolo 2 hodín, ale po chvíli ich už na perách vôbec necítiť. Baby lips slubujú 8 hodín hydratácie, mne na perách vydržali max. 4 hodiny. Nebolo najpríjemnejšie mať 4 hodiny mastné pery.
HYDRATÁCIA- V hydratácii je umňa rozhodne lepší Eos balzam, baby lips podľa mňa nehydratujú tak dobre ako by mali.
VôŇA- Obidva balzamy majú nádhernú vôňu. No, Baby lips má niektoré varianty až moc presladené, ale naopak Eos balzamy majú príjemné a jemné vône.
MNOŽSTVO- Eos má 7g a Baby lips 6g.

 EOS

Blueberry Acai- Balzám ktorý krásne vonia, hydratuje a nefarbí. Pôsobí na perách veľmi sviežo.
Coconut milk- Je to limitovaná édicia ktora je naozaj úžastná. Má skvelú, nie moc sladkú vôňu. Pery hydratuje, nefarbí.
Summer fruit- Táto príchuť je premňa tak trochu sklamaním. Vôňa mi vôbec nevhovuje. A mám pocit že pery trochu vysušuje.

Baby lips  

Peach kiss (edícia Original)- Má sladkú vôňu broskyne. Pery jemne farbí a zanecháva ich trblietavé. 
Pink punch- Vonia na môj vkus až príliž sladko. Pery jemne sfarbí do ružova.
Hydrate- Vonia silno po citrusoch, pery nefarbí, čo je tak trochu aj výhoda.
Pink shock (edícia Electro)- Má naozaj krásnu vôňu, príjemne sviežu. Farbí jemne do ružova.
Strike a rose- Má jemnú, sladkú vôňu. Periam dodá nádych ružovej farby.

 
Záver
Balzamy Eos sú podľa mňa lepšie. Sú kvalitnejšie, na perách pôsobia príjemne. Baby lips ma celkom sklamali, očakávala som od toho viac. Ale naopak, Baby lips edície Electro ma milo prekvapili.

Dúfam, že sa vám článok páčil, pracovala som na ňom celkom dlho.
Podľa vás je lepší Eos balzam alebo Baby lips?

You Might Also Like

11 comments

  1. U mňa je práve EOS prepadákom :D Pery mi hydratuje minimálne, balenie je pekné a ani pery nefarbí, ale výdrž a hydratácia ma sklamala. U mňa vyhráva čerešňový Carmex a Labello lip butter ;)

    Sár z worldstyleandme.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Carmex a Labello sú aj podľa mňa najlepšie balzamy :)

      Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  2. U EOS se mi líbí obal, u Baby lips zase vůně. Což je sice fajn, ale myslím že "balzámy na rty" by měly ty rty alespoň trochu hydratovat, a to ani jeden výrobek nesplnil :D. Podle mě je nejlepší balzám od Oriflame- Love nature. Hydratace je bezkonkurenční :D.
    Hello, I'm Monika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A cena je tiež bezkonkurenčná :D

      Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  3. EOS jsem zkoušela jen od ségry, které má mátovou příchuť, která mi nevyhovuje takže jsem se do jeho koupi zrovna moc nehrnula. Baby lips mám doma dva a jsem s nimi spokojená i když by se mi hodil nějaký který nebarví... :D
    Super článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mätovú príchuť nemám rada ani ja :D

      Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  4. Mňa neočarila ani jedna značka no keby som si musela vybrať tak by to bol Baby lips. Najlepšie mi vyhovuje Labello.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Labello je skvelý balzam a za tú cenu sa naozaj oplatí.

      Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
  5. Ja som za soft lips :3 má to sice tvar štvrca ale balzam má rovnaký tvar. Povedala by som , že hydratuej lepšie ako EOS

    Nicolette Lear

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dobré shrnutí.
    Musím uznat, že BabyLips má něco do sebe, ale vždycky mi po použití těchto balzámů rty "seschnou" dost rychle - teda aspoň mě a pár lidem v mém okolí to tak přijde, takže jsem ho používala i několikrát denně. Naopak u EOS mi stačí jednou před samotným líčením, občas v průběhu dne jen pro lepší pocit. Takže volím kuličku. :) Ale stejně ani jedna značka nemá na ty nejobyčejnější balzámy, které opravdu hydratují, zvlášť teď v zimě nebo pořádných vedrech.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niekedy sú lacnejšie balzamy oveľa lepšie ako tie známe a drahé značky.

      Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Follow

INSTAGRAM