TOP 5 BEAUTY PRODUCTS

18:17:00

Top 5 je nová séria článkov na mojom blogu. Nebudú to články ktoré budem pridávať každý mesiac, skôr každý 2. mesiac. Predstavím vám v nich kozmetické produkty, ktoré som vyskúšala za dané obdobie a bola som snimi spokojná.

•GARNIER PURE 3V1
Táto vec je poklad pre moju pleť. Môže sa použiť ako peeling, čistiaci gél alebo ako maska. Ja to používam tak že si to nanesiem na pleť, nechám pôsobiť 5-8 minút a potom si to zmyjem ako peeling. Pleť je po ňom čistá, jemná a hlavne nie je vysušená.


•BIODERMA SÉBIUM 
Vždy ma od kúpi tejto pleťovej vody odradila cena(15€), ale teraz som si ju už konečne kúpila. Som sňou nadmieru spokojná. Drobné pupáčiky na čele mi zmizli po 2 týždňoch používania. Po dlhých rokoch hľadania a skúšania som konečne objavila pleťovú vodu ktorá mi vyhovuje na 100%


•TEA TREE OIL
O priaznivých účinkoch tea tree oil-u na akné už všetci vieme. Toto je už asi 4 fľaštička a kúpila som ju v lekárni. Má silnejšiu vôňu než ostatné tea tree oils ktoré som používala, ale to mi neprekáža.


•SALOOS RICINOVÝ OLEJ
Ricinový olej je zázrak na obočie aj mihalnice. Podporuje ich rast a udržiava ich zdravé. Používam ho vždy pred spaním. Na obočí je vidieť že je hustejšie, mám pocit že je už až moc husté.



•ZIAJA UHORKOVÝ KRÉM
Vyhovuje  mi že nie je až moc hustý, je skôr taký svieži. Má príjemnú vôňu a hlavne dokonale hydratuje. Za tú cenu (3€) sa naozaj oplatí.


Toto je pre dnešný článok všetko. Obľúbili ste si vy nejaký produkt? Dajte mi o ňom vedieť v komentári. Majte sa ♥

You Might Also Like

2 comments

  1. Děkuji za tip na tea tree olejíček. Už dlouho jsem chtěla nějaký čistý, na akné je opravdu výborný. Já jsem si v poslední době oblíbila výrobky od Nacomi a Priody. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O Nacomi počujem prvý krát, určite vyskúšam. Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Follow

INSTAGRAM