ÚLOVKY ZO SECONDHANDU

14:09:00


Predtým ako vám ukážem moje úlovky ,vám poviem aké výhody má nakupovanie v secondhande.
  • Budeš originálny
  • Ušetríš
  • Podporuješ recykláciu
  •  Nájdeš tam značky ktoré na Slovensku nie sú   

 

Levandulový svetrík

Tento svetrík bol láska na prvý pohľad. Má krásnu farbu, je z veľmi príjemného materiálu ktorý vôbec neškriabe. Stál ma 4€


Sukňa 
 Nad touto sukňou som dlho premýšľala, nevedela som či si ju mám kúpiť. Je väčšia o 2 čísla ale moja šikovná kamarátka mi ju zúžila. Cena: 1,50€


Blúzka

Táto blúzka nie je vôbec môj štýl, je až príliš elegantná ale dúfam že ju niekedy využijem. Originálne je kúpená v Zare. Cena: 2,50€ 


Priesvitná košeľa

 Táto košeľa je síce o 3 čísla väčšia ale za tú cenu som ju musela mať. Cena: 0,50€

Nohavice

Tieto nohavice na štýl Obelixa, sú značky H&M. Toto leto som ich videla v každom obchode, dlho som rozmýšľala či si ich mám kúpiť. Keď som ich objavila v Secondhande bola som veľmi rada. Ďalší kúsok ktorý mi je o číslo väčší ale dá sa nosiť. Cena: 4,50€

 Šaty

Šaty s tenkými raminekami  som hľadala už dlhšiu dobu, nemyslela som si že ich objavím práve v sekáči. Cena: 4€


A čo vy ? Nakupujete v sekáčoch ? :)

You Might Also Like

8 comments

  1. aaaaaa tenhle styl i sekace fakt miluju, bozi veci :)
    Sarushef blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líbí se mi hlavně ta blůzka a košile :) jinak v sekáči občas něco koupím, někdy se tam najdou fajn věci :)

    LENN

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já do sekáče vůbec nechodím, byla jsem tam asi tak jednou a to ještě v takovém malém městečku. V obchodě to tak příšerně smrdělo, že mě nakupování odradilo hned mezi dveřmi. Od té doby jsem do sekáče nevkročila :D moc se mi líbí ten fialkový svetr.
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Smrad... to žiaľ patrí k sekáčom :D
      Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Follow

INSTAGRAM